Mindesammenkomst
Hos KOMPAS Hotel Aalborg skaber vi en tryg og behagelig atmosfære for mindesammenkomster, hvor I kan samles i smukke og moderne omgivelser. Vi forstår, at en mindesammenkomst er en særlig lejlighed, og derfor gør vi vores yderste for at tilbyde en personlig og omsorgsfuld service. Uanset om I er en lille eller større forsamling, tilpasser vi lokalerne efter jeres behov og ønsker, så I kan mindes i fred og ro.
MINDESAMMENKOMSTER
På KOMPAS Hotel Aalborg skaber vi rammerne for en rolig og stemningsfyldt mindestund efter begravelsen eller bisættelsen af jeres kære. Vi har mange års erfaring med afholdelse af mindesammenkomster, og vores lyse, velindrettede lokaler, som kan rumme op til 100 gæster, skaber en god og tryg atmosfære.
Menuer til inspiration:
BOLLER OG KAGE
Smør selv boller med ost og pålæg
Dagens kage
Kaffe, te og isvand
95,- pr. pers. inkl moms
Prisen er eksklusive lokaleleje
BOLLER OG LAGKAGE
Smurt bolle med smør
Dagens lagkage
Småkager
Kaffe, te og isvand
105,- pr. person
Prisen er eksklusive lokaleleje
SMØRREBRØD
2 stk. smørrebrød
Småkager
Kaffe, te og isvand
125,- pr. person
Prisen er eksklusive lokaleleje
Tilkøbsmuligheder:
kringle: +35 kr. pr. pers.
lagkage: +40 kr. pr. pers.
sodavand/saft: +34 kr. pr. pers.
øl: +42 kr. pr. pers.
Bordpynten er klassisk og enkel og større blomsterdekorationer kan tilkøbes eller selv medbringes.
Øvrige drikkevarer kan tilkøbes, og har I specielle ønsker til menu eller andet, hjælper vi gerne.
Der er gode parkeringsforhold lige ved døren.
Et arrangement er beregnet til 3 timer, hvorefter der betales 900 kr. pr. hver påbegyndt time i lokaleleje.
Pia Hovaldt Mathiassen
Konferencechef
SPECIELLE ØNSKER TIL DAGEN?
Vi sammensætter dagen præcis efter jeres ønsker og behov. Vi har flere bookinger i 2023 og 2024, men der er stadig ledige datoer.
Henvend dig endelig til vores konferencechef Pia Hovaldt Mathiassen for at høre nærmere hvad vi kan gøre for dig.
BOOK ET MINDESAMMENKOMST HER
Brug formularen til at booke dit lokale, ønske til dato, samt forventet antal deltagere.