Møder & konferencer

SAMMEN SKABER VI DE OPTIMALE RAMMER

På KOMPAS Hotel Aalborg er jeres unikke formål med mødet eller konferencen altid i fokus. Vi ønsker at sammensætte dagen præcis efter jeres ønsker og behov. Hotellets mødelokaler og konferencelokaler i Aalborg kan rumme fra 4 til 120 gæster, og vi tilbyder stor fleksibilitet og individuel indretning af lokalet. Her får I altid en god oplevelse i professionelle rammer og med hjemlig atmosfære.

BOOK DIT MØDELOKALE HER

VORES GÆSTER SIGER

Skipper Clement SkolenPeter
På Skipper Clement Skolen er vi både glade og tilfredse med at bruge KOMPAS hotel til dagsmøder.

Lige fra man kommer ind ad døren og bliver mødt af folkene i receptionen føler man sig velkommen. Såvel mine medarbejdere som undertegnede oplever at hvert eneste dagsmøde afholdt på KOMPAS er en succes: Tydelig anvisning af det bestilte lokale, behagelige møbler, velvalgt AV-udstyr, kaffe/te/vand/frugt i højkvalitet og rolige omgivelser.

Det hele toppes op med delikate måltider og venlige og charmerende medarbejdere.

Whats not to like !
Regionshospital NordjyllandChristina
Vi har nu gennem tre år holdt vores sygeplejekonference på Kompas. Vi har været omkring 60 deltagere i alt.
Vi er altid blevet mødt af meget serviceminded og professionelle medarbejdere. Lige fra check in, til hjælp under konferencen mm, hvilket vi har sat stor pris på.
Konferencelokalet er stort og lyst. Man sidder godt i stolene ( faktisk meget vigtigt, når det er hele dagen).

Forplejningen under konferencen er super lækker… Værelserne er skønne med al, hvad du behøver… også strygejern og brædt, hvilket er skønt, når man er afsted flere dage
Skøn restaurant med dejlig mad. Kompas ligger i gåafstand til centrum… dermed også tæt på de offentlige transport muligheder. Vi nyder at holde vores konferencer hos Kompas – det kan vi varmt anbefale
Beauté PacifiqueCamilla
Vores træner startede med at sige, at der var èt hotel der havde skilt sig særligt ud- ud af de 9 kursusaftener vi har haft. Og gæt engang hvilket det var.. Hotellet i Aalborg.

De synes at det hele var så gennemført. ”Der var gjort noget ekstra ud af det grønne tema, maden var virkelig god, lokalet fungerede bare og personalet var super søde”.

MØDER, KONFERENCER & KURSER

KOMPAS Hotel Aalborg er et moderne konferencehotel, hvor vores nye fløj fra 2018 rummer fem helt nye, fleksible mødelokaler og konferencelokaler med plads fra 4 til 120 deltagere. Alle rum er udstyret med topmoderne AV-faciliteter, kvalitetsmøbler og aircondition.

GOD BELIGGENHENHED TIL DINE MØDER

Det er nemt at komme til KOMPAS Hotel Aalborg i bil, da vi ligger kun fem minutter fra motorvejen, og der er gode parkeringsfaciliteter lige ved døren. På samme tid bor vi midt i Aalborg centrum, hvis I i løbet af dagen skulle have lyst til en gåtur langs havnefronten eller en lækker middag i byen.

For at minimere arrangementets klimaaftryk kan i overveje at begynde mødet allerede i toget. Aalborg tog og busstation ligger kun 10-15 minutters gang fra hotellet.

MØDER MED GOD SAMVITTIGHED

Hver gang du vælger os, er du med til at støtte byens eneste non-profit hotel. Det betyder at alt overskud fra hoteldriften går ubeskåret til velfærdsarbejde i det maritime miljø. Det kalder vi for KOMPASsion. For os handler det om at vise omsorg, mod vores gæster, mod medmennesket og mod miljøet. Derfor er vi også Green Key og God Adgang certificeret. Du kan læse mere om vores miljøpolitik og konkrete tiltag her.

Pia Hovaldt Mathiassen

Konferencechef

SKRÆDDERSYET LØSNING

Vi sammensætter dagen præcis efter jeres ønsker og behov. Der er mulighed for at tilkøbe tapas eller aftenbuffet.

Kontakt gerne vores konferencechef Pia Hovaldt Mathiassen for at høre nærmere hvad vi kan gøre for dig.

TIL INSPIRATION KAN VI ALLE HVERDAGE TILBYDE:

DAGSPAKKE (KL. 8.00-16.00)

Gæsternes favorit:
Formiddagsforplejning
Konferencefrokost inkl. isvand
Eftermiddagssnack
Kaffe/te, isvand og frisk frugt til rådighed under hele mødet
Opdækning med kuglepen og blok
Plenumlokale med moderne AV-udstyr

Pris pr. deltager (v. min. 10 deltagere):
Fra 565 kr.

Alt inklusiv:
inkl. parkering og sodavand til frokost
Pris pr. deltager (v. min. 10 deltagere):
fra 650 kr.

Alt i et lokale:
inkl. frokostsandwich i lokalet
Pris pr. deltager (v. min. 10 deltagere):
fra 490 kr. pr. pers.

HALVDAGSPAKKE (3-5 TIMER)

Korttidsmøde (op til 3 timer):
Plenumlokale med moderne AV-udstyr
Kaffe/te, isvand og frisk frugt

Pris pr. deltager (v. min. 5 deltagere):
fra 235 kr.

Halvdagsmøde (op til 5 timer):
Plenumlokale med moderne AV-udstyr
Kaffe/te, isvand og frisk frugt
inkl. morgenmad + frokost/ frokost+kage

Pris pr. deltager (v. min. 10 deltagere):
fra 495 kr.

KONFERENCEBUFFET

BORDOPSTILLING I KONFERENCERUM

Vores konferencerum tilbyder en række forskellige opstillinger. Her kan du se, hvor mange sæder hver opstilling maksimalt kan facilitere i lokalerne.

STJERNEKLASSIFICERING

Vi vil gerne give vores gæster tryghed for præcis, hvad de kan forvente når de holder et møde eller en konference hos os. Vores nybygget konferenceafdeling har fået fire stjerner efter Hotel Stars Union og Horesta klassifikationsordning.

VORES SAMARBEJDSPARTNERE

book med 10% rabat

Der er fordel ved at du booker direkte! Brug koden BOOK10 for at indløse 10% rabat på din næste overnatning med morgenmad.