Møder & konferencer
SAMMEN SKABER VI DE OPTIMALE RAMMER
BOOK DIT MØDELOKALE HER
VORES GÆSTER SIGER
Lige fra man kommer ind ad døren og bliver mødt af folkene i receptionen føler man sig velkommen. Såvel mine medarbejdere som undertegnede oplever at hvert eneste dagsmøde afholdt på KOMPAS er en succes: Tydelig anvisning af det bestilte lokale, behagelige møbler, velvalgt AV-udstyr, kaffe/te/vand/frugt i højkvalitet og rolige omgivelser.
Det hele toppes op med delikate måltider og venlige og charmerende medarbejdere.
Whats not to like !
Vi er altid blevet mødt af meget serviceminded og professionelle medarbejdere. Lige fra check in, til hjælp under konferencen mm, hvilket vi har sat stor pris på.
Konferencelokalet er stort og lyst. Man sidder godt i stolene ( faktisk meget vigtigt, når det er hele dagen).
Forplejningen under konferencen er super lækker… Værelserne er skønne med al, hvad du behøver… også strygejern og brædt, hvilket er skønt, når man er afsted flere dage
Skøn restaurant med dejlig mad. Kompas ligger i gåafstand til centrum… dermed også tæt på de offentlige transport muligheder. Vi nyder at holde vores konferencer hos Kompas – det kan vi varmt anbefale
De synes at det hele var så gennemført. ”Der var gjort noget ekstra ud af det grønne tema, maden var virkelig god, lokalet fungerede bare og personalet var super søde”.
MØDER, KONFERENCER & KURSER
KOMPAS Hotel Aalborg er et moderne konferencehotel, hvor vores nye fløj fra 2018 rummer fem helt nye, fleksible mødelokaler og konferencelokaler med plads fra 4 til 120 deltagere. Alle rum er udstyret med topmoderne AV-faciliteter, kvalitetsmøbler og aircondition.
GOD BELIGGENHENHED TIL DINE MØDER
Det er nemt at komme til KOMPAS Hotel Aalborg i bil, da vi ligger kun fem minutter fra motorvejen, og der er gode parkeringsfaciliteter lige ved døren. På samme tid bor vi midt i Aalborg centrum, hvis I i løbet af dagen skulle have lyst til en gåtur langs havnefronten eller en lækker middag i byen.
For at minimere arrangementets klimaaftryk kan i overveje at begynde mødet allerede i toget. Aalborg tog og busstation ligger kun 10-15 minutters gang fra hotellet.
MØDER MED GOD SAMVITTIGHED
Hver gang du vælger os, er du med til at støtte byens eneste non-profit hotel. Det betyder at alt overskud fra hoteldriften går ubeskåret til velfærdsarbejde i det maritime miljø. Det kalder vi for KOMPASsion. For os handler det om at vise omsorg, mod vores gæster, mod medmennesket og mod miljøet. Derfor er vi også Green Key og God Adgang certificeret. Du kan læse mere om vores miljøpolitik og konkrete tiltag her.
Pia Hovaldt Mathiassen
Konferencechef
SKRÆDDERSYET LØSNING
Vi sammensætter dagen præcis efter jeres ønsker og behov. Der er mulighed for at tilkøbe tapas eller aftenbuffet.
Kontakt gerne vores konferencechef Pia Hovaldt Mathiassen for at høre nærmere hvad vi kan gøre for dig.
TIL INSPIRATION KAN VI ALLE HVERDAGE TILBYDE:
DAGSPAKKE (KL. 8.00-16.00)
Gæsternes favorit:
Formiddagsforplejning
Konferencefrokost inkl. isvand
Eftermiddagssnack
Kaffe/te, isvand og frisk frugt til rådighed under hele mødet
Opdækning med kuglepen og blok
Plenumlokale med moderne AV-udstyr
Pris pr. deltager (v. min. 10 deltagere):
Fra 565 kr.
Alt inklusiv:
inkl. parkering og sodavand til frokost
Pris pr. deltager (v. min. 10 deltagere):
fra 650 kr.
Alt i et lokale:
inkl. frokostsandwich i lokalet
Pris pr. deltager (v. min. 10 deltagere):
fra 490 kr. pr. pers.
HALVDAGSPAKKE (3-5 TIMER)
Korttidsmøde (op til 3 timer):
Plenumlokale med moderne AV-udstyr
Kaffe/te, isvand og frisk frugt
Pris pr. deltager (v. min. 5 deltagere):
fra 235 kr.
Halvdagsmøde (op til 5 timer):
Plenumlokale med moderne AV-udstyr
Kaffe/te, isvand og frisk frugt
inkl. morgenmad + frokost/ frokost+kage
Pris pr. deltager (v. min. 10 deltagere):
fra 495 kr.
KONFERENCEBUFFET
BORDOPSTILLING I KONFERENCERUM
STJERNEKLASSIFICERING
Vi vil gerne give vores gæster tryghed for præcis, hvad de kan forvente når de holder et møde eller en konference hos os. Vores nybygget konferenceafdeling har fået fire stjerner efter Hotel Stars Union og Horesta klassifikationsordning.
VORES SAMARBEJDSPARTNERE
